33.1 C
Delhi
جولائی 24, 2024
Samaj News

حکومت ہند نے ترمیم شدہ نئی حج پالیسی کا کیا اعلان

نئی دہلی:حکومت ہند کے اقلیتی امور کی طرف جاری حج پالیسی میں تاریخی تبدیلی کی گئی ہے اور محکمۂ اقلیتی امور کا اندازہ ہے کہ ان تبدیلیوں کا خاطرخواہ اثر غریب عازمین حج سمیت دور دراز کے دیہی عازمین حج پر پڑے گا اور ان کا یہ مذہبی فریضہ زیادہ پرسکون ہوگا۔ محکمۂ اقلیتی امور کی وزیر محترمہ اسمرتی ایران کے مطابق اب حجاج کرام کے سفر خرچ میں کم وبیش پچاس ہزار کی تخفیف ہوگی۔ انہوں نے آنے والے برسوں میں اسے مزید کم کرنے کا ارادہ بھی ظاہر کیا۔ حکومت ہند کے محکمہ اقلیتی امور (حج ڈویژن) کی طرف سے جاری کردہ حج پالیسی میں درج ذیل بنیادی تبدیلیاں کی گئی ہیں:-

1-حج رجسٹریشن فیس:- پچھلے سالوں میں 300 روپے رجسٹریشن فیس لی جاتی تھی۔ لیکن اس سال حج رجسٹریشن مفت کی جاتی ہے ۔ اس سال حج 2023 کے کور میں زیادہ سے زیادہ 4 بالغ اور دو بچے شامل ہو سکتے ہیں۔ اس سال حج کا دورانیہ 30سے 40دن کے درمیان ہوگا۔

2-عازمین حج کی عمر کی حد:- حج 2022کے دوران 65سال کی عمر کی حد کو ہٹا دیا گیا ہے۔ فضائی کرایہ کا 10فیصد دو سال سے کم عمر کے بچے (بچے ) سے وصول کیا جائے گا اور مکمل ہوائی کرایہ اور دو سال سے زیادہ عمر کے بچے کو بالغ سمجھ کر حج فیس وصول کی جائے گی۔ 70سال یا اس سے زیادہ عمر کے درخواست دہندگان کو اسسٹنٹ کے ساتھ ریزرو زمرے میں رجسٹر کیا جائیگا۔

3-خواتین درخواست دہندگان جن کی عمر 45سال یا اس سے زیادہ ہے اگر محرم کے بغیر حج پر جانا چاہیں تو انہیں 4 کے گروپ میں حج کرنے کی اجازت ہے۔ اگر اس کا مسلک اس کی اجازت دیتا ہے ۔ اکیلی خواتین بھی درخواست دے سکتی ہیں، سعودی عرب کی حکومت کی شرائط کے ساتھ۔ اس کیلئے حج کمیٹی آف انڈیا ان خواتین کا ایک گروپ بنا سکتی ہے ۔ سی جی آئی جدہ مذکورہ خواتین عازمین حج کیلئے علیحدہ رہائش کے انتظامات کی سہولت فراہم کرے گا۔

4-سعودی حکومت کی طرف سے مختص کوٹہ:- پرائیویٹ ٹور آپریٹر (PTO)کا کوٹہ 30فیصد سے کم کر کے 20فیصد کر دیا گیا ہے اور حج کمیٹی کا کوٹہ 70فیصد سے بڑھا کر 80فیصد کر دیا گیا ہے۔

5-سرکاری حج کوٹہ:- حج ٹریول پالیسی 2023میں سرکاری حج کوٹہ منسوخ کر دیا گیا ہے ۔ عام شہریوں کے فائدے کیلئے صدر، نائب صدر، وزیر اعظم، وزیر برائے اقلیتی امور، حکومت ہند اور حج کمیٹی آف انڈیا، ممبئی کو الاٹ کردہ کوٹہ کو منسوخ کر کے جنرل کوٹہ میں ضم کر دیا گیا ہے ۔

6-آر ٹی پی سی آر ٹیسٹ:- عازمین حج کو اپنے ضلعی ہیلتھ یونٹس سے صحت کی تصدیق اور آر ٹی پی سی آر ٹیسٹ کروانے کی اجازت دی گئی ہے۔ آر ٹی پی سی آر ٹیسٹ صرف سرکاری لیبارٹریوں کے ذریعے کروایا جائے ۔

7-ایمبارکیشن پوائنٹ:- ملک میں 25ہوائی اڈوں کو ایمارکیشن پوائنٹ بنایا گیا ہے ۔ سری نگر، رانچی، گیا، گوہاٹی، اندور، بھوپال، منگلور، گوا، اورنگ آباد، وارانسی، جے پور، ناگپور، دہلی، ممبئی، کولکتہ، بنگلور، حیدرآباد، کوچین، چنئی، احمد آباد، لکھنؤ، کنور، وجئے واڑہ، اگرتلہ اور کالی کٹ۔

عازمین حج کو پچھلے سال ہوائی سفر کی لاگت میں فرق کے مطابق خطے کے ایمبارکیشن پوائنٹ اور قریب ترین اقتصادی سفری مقام کے درمیان انتخاب دیا جائے گا۔ اس انتظام میں آنے والے سالوں میں اقلیتی امور کی وزارت مجاز اتھارٹی کی منظوری سے مناسب طریقے سے ترمیم کر سکتی ہے ۔ مجاز اتھارٹی کی منظوری کے ساتھ، اقلیتی امور کی وزارت مذکورہ 25 امبارکیشن پوائنٹس کے علاوہ دیگر ہوائی اڈوں کو ایمبرکیشن پوائنٹس کے طور پر شامل کرنے کی درخواست پر غور کر سکتی ہے ، جو وزارت خارجہ کے حکام؍وزارتوں کی منظوری سے مشروط ہے ۔ سول ایوی ایشن اور سعودی عرب۔

8-قربانی(Adahi )قربانی کوپن اختیاری ہوں گے۔ حج کمیٹی آف انڈیا کے ذریعہ IDBادائیگی کور کے ذریعے ترتیب دیا جائے گا درخواست فارم میں ایک بار استعمال ہونے والے آپشن کو منسوخ نہیں کیا جائے گا۔ تمام عازمین حج کو ایک ساتھ ایک کور کا انتخاب کرنا ہوگا۔ عازمین حج چاہیں تو اپنی جان بھی قربان کرسکتے ہیں۔

9-خصوصی ضروریات والے افراد:- ایسے افراد جو رجسٹرڈ دیویانگ ہیں، خون سے متعلق کسی ایک اہل شخص کے ساتھ درخواست دینے کی اجازت ہوگی۔ جو پورے حج کے دوران ان کی دیکھ بھال کرسکے گا۔

10-ریاستی رابطہ کاروں کی تقرری:- 300عازمین حج کیلئے ایک خادم الحجاج کی تقرری کے ساتھ ساتھ ہر ریاست اور مرکز کے زیر انتظام علاقے سے ایک ڈائریکٹر سطح کے افسر اور متعلقہ ریاستی حج کمیٹیوں کے ایک افسر کا تقرر اس دوران اپنی ریاست کے عازمین حج کی دیکھ بھال کیلئے ۔ حج کیلئے مقرر کیا جائے گا۔

نئی حج پالیسی کے اجراء کے ساتھ ہی عازمین حج 2023کیلئے آن لائن درخواست فارم بھرنے کا عمل بہت جلد شروع ہو جائے گا۔ حج کے خواہشمند درخواست دہندگان سے درخواست کی جاتی ہے کہ وہ مشین ریڈ ایبل انٹرنیشنل پاسپورٹ، بلڈ گروپ رپورٹ اور متعلقہ دستاویزات درخواست دینے کیلئے تیار رکھیں۔

Related posts

یوگانڈا:اسکول پردہشت گردانہ حملہ، 38طلباء سمیت41 افراد کی موت

www.samajnews.in

پٹھان تنازع پرشاہ رخ خان بولے’’چاہے کچھ بھی ہو ہم مثبت رہیں گے‘‘

www.samajnews.in

نومبر میں بھارت آرہے ہیں ولی عہد محمد بن سلمان

www.samajnews.in