45.1 C
Delhi
مئی 29, 2024
Samaj News

فیفا ورلڈکپ :کوارٹر فائنل میں رونالڈو کی ٹیم پرتگال ہاری، سیمی فائنل میں پہنچی مراکش

دوحہ: فیفا عالمی کپ 2022 کے ایک اہم کوارٹر فائنل میچ میں آج اس وقت زبردست الٹ پھیر دیکھنے کو ملا جب رونالڈو کی ٹیم پرتگال کو مراکش نے 0-1 سے شکست فاش دے دی۔ دونوں ٹیموں کی طرف سے زبردست کھیل کا مظاہرہ کیا گیا اور واحد گول مراکش کی طرف سے یوسف النصیری نے داغا۔ اب مراکش کا سیمی فائنل میں مقابلہ انگلینڈ یا پھر فرانس سے ہوگا جن کے درمیان آج شب کوارٹر فائنل میچ کھیلا جانا ہے۔

قابل ذکر بات یہ بھی ہے کہ مراکش پہلی بار فیفا عالمی کپ کے سیمی فائنل میں پہنچا ہے۔مراکش نے پرتگال کو 0-1 سے شکست دے کر ایک نئی تاریخ رقم کی ہے۔ اب وہ ورلڈ کپ کے سیمی فائنل میں پہنچنے والا پہلا افریقی ملک بن گیا، جس سے ممکنہ طور پر کرسٹیانو رونالڈو (Cristiano Ronaldo) کے فٹ بال کا سب سے بڑا انعام جیتنے کے امکانات ختم ہو گئے۔ یوسف این نیسری (Youssef En-Nesyri) نے 42 ویں منٹ میں جیتنے والا گول کر کے مراکش کی ناممکن دوڑ کو جاری رکھا جس نے مشرق وسطیٰ میں منعقد ہونے والے پہلے ورلڈ کپ کے دوران عرب دنیا میں فخر کی لہر دوڑائی۔کھلاڑیوں میں سے ایک ہیں، انھوں نے مسلسل دوسرے گیم کا آغاز نہیں کیا لیکن 51 ویں منٹ میں متبادل کے طور پر میدان میں آئے اور اسٹاپیج ٹائم میں برابری کا موقع گنوا دیا۔ پانچ بار کے عالمی کھلاڑی آف دی ایئر ورلڈ کپ پر قبضہ کیے بغیر یا کبھی فائنل میں پہنچنے کے بغیر اپنا کیریئر ختم کرنے کے لیے تیار ہیں۔ آخری سیٹی بجنے کے بعد وہ میدان سے بالکل باہر نکل گیا اور سرنگ سے نیچے جاتے ہوئے رو رہا تھا۔سیمی فائنل میں مراکش کا مقابلہ فرانس یا انگلینڈ سے ہوگا۔

یہ ورلڈ کپ کی تاریخ کا ایک اہم لمحہ ہے، آخر کار ایک افریقی قوم اس سطح تک پہنچتی ہے جہاں عام طور پر صرف یورپی یا جنوبی امریکہ کی ٹیموں تک پہنچتی ہے۔ کیمرون (1990)، سینیگال (2002) اور گھانا (2010) سبھی کوارٹر فائنل میں پہنچے لیکن آگے نہیں جاسکے۔اس سال کے ورلڈ کپ میں مراکش کے دفاع نے ابھی تک کسی مخالف کھلاڑی کے گول کو تسلیم نہیں کیا ہے۔ اس نے صرف ایک گول کی اجازت دی تھی اور اس نے پرتگال کی ٹیم کا گلا گھونٹ دیا جس نے آخری 16 میں سوئٹزرلینڈ کو 6-1 سے ہرا کر اپنے آپ کو درمیان میں ڈال دیا۔

مراکش کے پرجوش شائقین کی جانب سے نان اسٹاپ سیٹیوں اور طنز کے پس منظر میں کھیلے گئے کھیل میں ٹیم نے تقریباً خاص طور پر جوابی حملوں پر انحصار کیا اور ان میں سے ایک گول کیا۔ایک کراس بائیں طرف سے داخل ہوا اور این نیسری نے پرتگال کے گول کیپر ڈیوگو کوسٹا اور ڈیفنڈر روبن ڈیاس کے درمیان چھلانگ لگا کر خالی جال میں داخل کیا۔رونالڈو امریکہ، میکسیکو اور کینیڈا میں 2026 کے ورلڈ کپ تک 41 سال کے ہو جائیں گے، 2006 کے بعد صرف دوسری بار سیمی فائنل تک پہنچنے کے لیے کوشاں تھے۔

Related posts

ناصراور جنید کے اہل خانہ سے ملے عمران پرتاپ گڑھی، انصاف دلانے کا دیا بھروسہ

www.samajnews.in

فروری میں آئے گا دہلی کا بجٹ، تیاریاں تیز

www.samajnews.in

ہندوستانی معیشت کے فروغ کیلئے یوپی میں سرمایہ کاری ضروری:یوگی

www.samajnews.in