40.1 C
Delhi
مئی 22, 2024
Samaj News

جی-20:بھارت نے ’’ون سن،ون ورلڈ، ون گرڈ‘‘ کا دیا منتر

بالی: انڈونیشیا کے شہر بالی سے جی- 20 سربراہی اجلاس جاری ہے۔ بالی میں ہندوستانی کمیونٹی سے خطاب کرتے ہوئے پی ایم مودی نے کہا کہ بالی کے ساتھ ایک ہزار سال پرانا رشتہ ہے۔ انڈونیشیا نے اس روایت کو زندہ رکھا ہے۔ پی ایم مودی نے کہا کہ بالی میں ایک مختلف قسم کا ماحول ہے اور یہ ماحول ہمیں ایک مختلف قسم کی توانائی فراہم کرتا ہے۔ آج ہم بالینی روایت کا گیت گا رہے ہیں۔ ہندوستان اور انڈونیشیا خوشی اور غم کے ساتھی ہیں۔ پی ایم مودی نے کہا کہ ہندوستان نے دنیا کو ون سن ون ورلڈ ون گرڈ کا منتر دیا ہے۔انہوں نے کہا کہ بالی یاترا مہانادی کے کنارے ہندوستان کے شہر کٹک میں جاری ہے۔ بالی یاترا اوڈیشہ میں چل رہی ہے جو بالی سے 1500 کلومیٹر دور ہے۔ اڈیشہ کے لوگوں کا ذہن بالی میں ہے۔ انڈونیشیا سے ہمارا تعلق لہر کی طرح ہے۔پی ایم مودی نے کہا کہ انڈونیشیا بالی آنے کے بعد ہر ہندوستانی کا الگ احساس ہے، ایک الگ احساس ہے۔ میں بھی وہی وائبریشن محسوس کر رہا ہوں۔
انڈونیشیا کی ترقی میں ہندوستانی شریک سفر:پی ایم مودی نے کہا، ‘ہم بالی میں ہیں اور یہاں سے ڈیڑھ ہزار کلومیٹر دور کٹک میں بالی جاترا (سفر) جاری ہے۔ ہم اکثر گفتگو میں کہتے ہیں – یہ ایک چھوٹی سی دنیا ہے۔ سمندر کی لہروں نے دونوں ملکوں کے تعلقات کو زندہ رکھا ہوا ہے۔ ہندوستانی یہاں کی ترقی میں شریک مسافر رہے ہیں۔ انہوں نے کہا، ‘ہم نے انڈونیشیا کے فنکار کو پدم شری سے نوازا تھا۔ تب راشٹرپتی بھون تالیوں سے گونج اٹھا۔ وہ کہتے تھے- ہندوستان کی سب سے بڑی خاصیت اتیتھی دیو بھا ہے۔ انڈونیشیا کے لوگوں کی وابستگی بھی کچھ کم نہیں۔
ہندوستان انڈونیشیا خوشی اور غم کے ساتھی ہیں:وزیر اعظم نے کہا، ‘پچھلی بار جب میں یہاں آیا تھا، میں نے صدر جوکو ویدوڈو کے ساتھ پتنگ اڑائی تھی۔ مجھے گجرات میں مکر سنکرانتی پر پتنگ اڑانے کا کافی تجربہ ہے۔ ہم خوشی اور غم کے ساتھی ہیں۔ 2018 میں جب یہاں زلزلہ آیا تو ہم نے آپریشن سمندر میتری شروع کیا تھا۔ انہوں نے کہا، ‘ہم 99 سمندری میل دور نہیں ہیں، ہم 99 سمندری میل کے قریب ہیں۔ اگر ہندوستان میں ہمالیہ ہے تو یہاں اگونگ ہے۔ اگر ہندوستان میں گنگا ہے تو بالی میں بھی گنگا ہے۔ یہاں بھی بھگوان گنیش ہر گھر میں موجود ہیں۔ بے شمار چیزیں ہمیں جوڑے رکھتی ہیں۔ یہاں کے لوگ مہابھارت کے ساتھ پروان چڑھتے ہیں۔
انڈونیشیا میں آنے والے زلزلے کا ذکر کیا:پی ایم مودی نے کہا کہ جب 2018 میں انڈونیشیا میں زلزلہ آیا تھا تو ہندوستان نے آپریشن سمندر میتری شروع کیا تھا۔ اس سال میں جکارتہ گیا اور میں نے کہا کہ ہندوستان اور انڈونیشیا 90 ناٹیکل میل کے فاصلے پر ہیں.. دراصل دونوں ممالک 90 ناٹیکل میل کے قریب ہیں۔اگر ہندوستان میں گنگا ہے تو بالی میں گنگا کی زیارت کریں۔ہندوستان اور انڈونیشیا کے درمیان تعلقات کو بیان کرتے ہوئے پی ایم مودی نے کہا، ‘اگر ہندوستان میں ہمالیہ ہے تو بالی میں اگونگ پہاڑ ہے۔
ہندوستان میں گنگا ہے تو بالی میں تیرتھ گنگا ہے: ہم ہندوستان میں بھی ہر نیک کام کا آغاز کرتے ہیں۔ یہاں بھی شری گنیش ہر گھر میں بیٹھے ہیں اور عوامی مقامات پر نیکی پھیلا رہے ہیں۔
حکومت کی کامیابیاں شمار کیں:اپنی حکومت کی کامیابیوں کو گنتے ہوئے پی ایم مودی نے کہا، ‘دنیا کی ان گنت کمپنیوں کے سی ای او ہندوستانی ہیں۔ 10 میں سے ایک تنگاوالا ہندوستان سے ہے۔ ڈیجیٹل لین دین کے معاملے میں ہم پہلے نمبر پر ہیں۔ 2014 سے پہلے اور 2014 کے بعد کے ہندوستان میں بہت فرق ہے۔ بڑا فرق مودی کا نہیں، مہارت اور رفتار کا ہے۔ مجسمہ ہو یا اسٹیڈیم، سب سے بڑا بنائیں۔انہوں نے کہا’’ ‘ہم نے امریکہ کی کل آبادی جتنے بینک اکاؤنٹس کھولے ہیں۔ ہم نے 3 کروڑ گھر بنائے، یعنی آسٹریلیا کے ہر شہری کو گھر ملے۔ 55 ہزار کلومیٹر طویل قومی شاہراہیں بنائی گئی ہیں۔ یہ پوری زمین کے تقریباً ڈیڑھ چکر لگانے کے برابر ہے‘‘۔

Related posts

مطالعے کی عادت کیسے ڈالیں؟

www.samajnews.in

مودی کا اڈانی سے کیا ہے رشتہ، جواب دینا ہوگا: پرینکا گاندھی

www.samajnews.in

شرد پوار کا نام شاداب ہوتا تو اسے بی ٹیم کا خطاب ملتا :اسد الدین اویسی

www.samajnews.in