45.1 C
Delhi
مئی 29, 2024
Samaj News

گجرات کو ڈبل انجن نہیں، نئے انجن والی حکومت کی ضرورت :اروند کجریوال

نئی دہلی،سماج نیوز: عام آدمی پارٹی کے قومی کنوینر اروند کجریوال نے پنجاب کے وزیر اعلی بھگونت مان کے ساتھ گجرات کے نوساری اور نرمدا میں جلسہ عام سے خطاب کرتے ہوئے کہا کہ گجرات میں ایک انجن خراب ہو گیا اور دوسرا پرانا ہو گیا ہے۔ اب گجرات کو نئے انجن والی حکومت کی ضرورت ہے، ڈبل انجن کی نہیں۔ نیا انجن ’آپ‘ بازار میں آگیا ہے۔ نئے انجن میں نئی ​​ٹیکنالوجی ہے اور آسانی سے چلتا ہے۔ اس بار سبھی کو عام آدمی پارٹی کو ووٹ دینا چاہیے۔ حکومت بنانے کے بعد میں اپنا ہر وعدہ پورا کروں گا اور آپ کے خاندان کی ذمہ داری میری ہوگی۔ ’آپ‘کی حکومت بننے سے ہر خاندان کو ہر ماہ کم از کم 27 ہزار روپے کی بچت ہوگی۔ ہر کوئی خاندان کو 3 ہزار بجلی، 10 ہزار تعلیم، علاج کیلئے 5 ہزار، بے روزگاری الاؤنس سے 6 ہزار (دو بے روزگار) اور خواتین کے اعزاز کی رقم سے 3 ہزار (3 خواتین) بچیں گے۔ دو دن پہلے میں نے کہا تھا کہ ہمارے نوٹوں پر لکشمی گنیش جی کی تصویر ہونی چاہیے، تو ان لوگوں نے مجھے بہت گالی دیں ۔ گجرات کے لوگ اسے برداشت کرتے ہیں۔وہ اس بار جھاڑو کا بٹن دبا کر بدلہ لے گی۔
عام آدمی پارٹی کے قومی کنوینر اور دہلی کے وزیر اعلی اروند کجریوال نے آج پنجاب کے وزیر اعلی بھگونت مان کے ساتھ گجرات کے نوساری اور نرمدا میں دو عوامی جلسوں سے خطاب کیا۔ اس دوران ’آپ‘قومی کنوینر اروند کجریوال نے کہا کہ ان کی خفیہ ایجنسی نے مرکزی حکومت کو رپورٹ دی ہے کہدسمبر میں گجرات میں عام آدمی پارٹی کی حکومت بننے جا رہی ہے۔ رپورٹ میں یہ بھی لکھا گیا ہے کہ حکومت کنارے پر بن رہی ہے اور اسے 92-93 سیٹیں ملیں گی۔ تو سبھی لوگ مل کر ایک دھکا دیتے ہیں کہ ’آپ‘کو 150 سے زیادہ سیٹیں ملیں اور ساتھ ہی دہلی-پنجاب کا ریکارڈ بھی ٹوٹ جائے۔ دہلی میں 70 میں سے 67 لوگوں نے ’آپ‘کو ووٹ دیا۔اور بی جے پی کو 3 سیٹیں دیں۔ اس کے ساتھ ہی پنجاب میں 117 میں سے 92 سیٹیں ’آپ‘اور صرف ایک سیٹ بی جے پی کو ملی۔ ہماری حکومت سب سے پہلے گجرات سے کرپشن کا خاتمہ کرے گی۔ گجرات میں کرپشن بہت ہے۔ ان لوگوں نے 27 میں گجرات کو لوٹنے میں کوئی کسر نہیں چھوڑی۔ ان کا کہنا ہے کہ گجرات حکومت خسارے میں چل رہی ہے۔یہ خسارے میں کیوں چل رہی ہے؟دہلی میں حکومت منافع میں چل رہی ہے۔ لوگ ہر چیز پر ٹیکس دیتے ہیں۔ گجرات حکومت کو عوام اربوں کھربوں روپے دیتے ہیں، ان لوگوں نے اسے لوٹا۔ گجرات حکومت ہر سال 2.50 لاکھ کروڑ روپے خرچ کرتی ہے، لیکن اس نے عوام کیلئے کچھ نہیں کیا۔ ہماری حکومت ایک ایک پیسے کا حساب لے گی۔ وہ کتنے پیسےوہ کھا چکے ہیں، منہ میں ہاتھ ڈالیں گے اور سارے پیسے پیٹ سے نکال لیں گے۔ گجرات کو کرپشن فری گورننس دیں گے۔ ہمارا وزیر اعلیٰ، وزیر یا کوئی ایم ایل اے چوری نہیں کرے گا۔ کوئی چوری کرے گا تو جیل جائے گا۔ کوئی ہماری اپنی چوری کرے گا تو ہم جیل جائیں گے۔ پنجاب میں سی ایم بھگونت مان نے گڑبڑ پر ناراضگی کا اظہار کیا ہے۔ وزیر صحت کو پکڑ کر جیل میں ڈال دیا گیا۔ یہ چیزیں سنہری دور میں ہوا کرتی تھیں اور آج کلیوگ ہے۔ آج کوئی وزیر اعلیٰ اپنے وزیر کو گرفتار کر کے جیل میں نہیں ڈالتا۔ لیکن یہ عام آدمی پارٹی ایک کٹر ایماندار پارٹی ہے اور ہماری حکومت ایک کٹر ایماندار حکومت ہے۔
اروند کجریوال نے کہا کہ گجرات میں سرکاری دفاتر میں کوئی بھی کام کرنے کیلئے پیسے مانگے جاتے ہیں۔ 15 دسمبر کو ہماری حکومت بنے گی، اس کے بعد کسی کو سرکاری کام کروانے کیلئے پیسے نہیں دینے پڑیں گے۔ ہم ایسا انتظام کریں گے کہ آپ کو سرکاری دفتر جانے کی ضرورت نہیں پڑے گی۔سرکاری ملازم آپ کے گھر آئیں گے اور آپ کا کام کریں گے۔ دہلی میں ہم نے یہ کیا ہے۔ دہلی اور پنجاب میں رشوت کے بغیر کام ہوتا ہے۔ کیونکہ وہاں کی ایماندار حکومت ہے۔ کرپشن ختم کرنے سے بہت پیسہ بچ جائے گا اور ایک ایک پیسہ گجرات کے عوام پر خرچ ہوگا۔ میں یقین دلاتا ہوں کہ حکومت بننے کے بعد آپ کا بھائی بن کر آپ کے خاندان کا حصہ بن کر آپ کے خاندان کی ذمہ داری نبھاوں گا۔ سب سے پہلے میں مہنگائی سے نجات دلاؤں گا۔ 1 مارچ کے بعد، آپ کو اپنا بجلی کا بل ادا کرنے کی ضرورت نہیں ہے، آپ کا بیٹا کجریوال اسے ادا کرے گا۔ دہلی اور پنجاب میں 24 گھنٹے بجلی ہے اور بل صفر آتا ہے۔ یکم مارچ کے بعد گجرات میں 24گھنٹوں بجلی آئے گی اور بجلی کا بل صفر ہو جائے گا۔ عام آدمی پارٹی کی حکومت آنے سے ہر خاندان کو کم از کم 27 ہزار روپے کی بچت ہوگی۔ ہر خاندان کو ماہانہ 3000 روپے کی بجلی کی بچت ہوگی۔ آپ اپنے ایک بچے کی تعلیم پر ماہانہ کم از کم تین ہزار روپے خرچ کرتے ہیں۔ اگر تین بچے ہوں تو ماہانہ 10 ہزار روپے خرچ ہوتے ہیں۔ ابھیآپ کو اپنے بچوں کی فیس کے بارے میں فکر کرنے کی ضرورت نہیں ہے۔ کجریوال آپ کے بچوں کی فیس ادا کریں گے۔ دہلی کی طرح گجرات میں بھی گاؤں کے اندر بہترین سرکاری اسکول بنائے جائیں گے اور غریبوں کے بچے ڈاکٹر، انجینئر اور وکیل بنیں گے۔

Related posts

سبھی اسکولوں میں ماسک پہننا ضروری، حکومت کا فیصلہ

www.samajnews.in

میں ہلدوانی کے لوگوں کو یقین دلانا چاہتا ہوں کہ فیصلہ ان کے حق میں آئے گا: عمران پر تاپ گڑھی

www.samajnews.in

نفرت کے بازار میں محبت کی دکان…سہیل انجم

www.samajnews.in