41.1 C
Delhi
مئی 29, 2024
Samaj News

چٹکیوں میں دور کریں قبض اور گیس جیسی بیماری

نئی دہلی: کھانے کے شوقین افراد اکثر پیٹ میں درد، گیس اور قبض جیسے مسائل کا شکار ہوتے رہتے ہیںہیں۔ کبھی بہت زیادہ کھانے پر، جنک فوڈ کھانے پر، تلی ہوئی کھانا کھانے پر پیٹ میں گیس شروع ہوجاتے ہیں۔ گیس اور قبض کی صورت میں گھر کی بہت سی چیزیں مفید ہوتی ہیں لیکن ایک ایسی چیز بھی ہے جو فوری آرام دینے میں مددگار ثابت ہوتی ہے۔ یہ چیز کالے نمک کے سوا کچھ نہیں۔ کالا نمک استعمال کرنے کا طریقہ جانیں تاکہ گیس اور قبضسے ایک چٹکی میں نجات مل سکے۔ اس طاقتور گھریلو علاج کو آزمانے کے لیے پہلے ایک پیالے میں ہینگ اور کالا نمک نکال لیں۔ دونوں کو برابر مقدار میں آدھا چائے کا چمچ ملا کر پانی کے ساتھ نگل لیں۔ ہینگ اور کالا نمک پیٹ میں پیدا ہونے والی گیس اور قبض دونوں کو دور کرتا ہے۔ اس کے علاوہ کالا نمک اور لیموں کا رس پانی میں ملا کر پینے سے بھی فائدہ ہوتا ہے۔ یہ بدہضمی میں بھی آرام دیتا ہے۔ یہ ٹوٹکے بھی کام آئیں گے۔ کالے نمک کے علاوہ اور بھی طریقے ہیں جن کے ذریعے قبض اور گیس کو دور کیا جا سکتا ہے۔

-سونف بھی بہت مفید ثابت ہوتی ہے۔ ایک چمچ سونف کے بیجوں کو ایک گلاس پانی میں ڈالیں اور 3 سے 5 منٹ تک پکانے کے بعد اس پانی کو تھوڑا سا گرم ہونے پر پی لیں، آرام ملے گا۔

-ادرک کی چائے گیس اور قبضکو بھی دور کرتی ہے۔ آپ ادرک بھی چبا سکتے ہیں۔ دونوں طرح سے استعمال کیا جائے تو فائدہ ہوتا ہے۔

-قبض میں چھاچھ پینے سے معدے کو آرام ملتا ہے۔ آپ اسے کھانے کے بعد بھی پی سکتے ہیں۔ یہ معدے کے مسائل میں خاص طور پر فائدہ مند ثابت ہوتا ہے۔

-اس حالت میں بھی پودینہ پیٹ کو آرام دیتا ہے۔ ایک چمچ پودینے کا رس پی لیں یا آپ پودینے کے پتے پانی میں ڈال کر بھی پی سکتے ہیں۔

Related posts

پاکستان ورلڈ کپ سے باہر

www.samajnews.in

ہم جنس پرستی ایک ’دماغی نقص‘ ہے: قطری وزیر

www.samajnews.in

بہترین صحافتی خدمات کیلئے محمد یوسف رحیم بیدری کو ایوارڈ

www.samajnews.in