42.1 C
Delhi
مئی 19, 2024
Samaj News

سالانہ21کروڑ ڈالر میں سعودی کلب جوائن کریں گے رونالڈو

میڈرڈ: مانچسٹر یونائیٹڈ چھوڑنے والے 37سالہ فٹبال اسٹار کرسٹیانو رونالڈو کو سعودی عرب کے کسی کلب میں شامل ہونے پر 21کروڑ ڈالر سالانہ تنخواہ کی پیشکش کی گئی ہے۔ یہ اطلاع ایک اخبار میں دی گئی ہے ۔معاہدے کی یہ رقم سال 2022میں کسی بھی سب سے زیادہ معاوضہ لینے والے ایتھلیٹس کی تنخواہ سے دگنی ہے ۔ باکسر کینیلو الواریز نے سالانہ 8.40کروڑ اور این ایف ایل کوارٹر بیک میتھیو اسٹافورڈ نے 7.2کروڑ سالانہ کمائے۔سعودی پرو لیگ (ایس پی ایل) کو دنیا کی ٹاپ فٹ بال لیگز میں سے ایک نہیں سمجھا جاتا، لیکن النصر ’جس کا تعلق مبینہ طور پر رونالڈو سے ہے‘۔

سعودی عرب کے کامیاب کلبوں میں سے ایک ہے ۔درحقیقت، ٹیم اس وقت لیگ میں نو پریمیئر لیگ ٹائٹلز، چھ کنگز کپ، تین کراؤن پرنس کپ، تین فیڈریشن کپ اور دو سعودی سپر کپ کے ساتھ دوسرے نمبر پر ہے ۔ یہ کلب سعودی عرب کے دارالحکومت ریاض میں واقع ہے ۔تاہم کئی کلبوں نے رونالڈو کو سائن کرنے میں دلچسپی ظاہر کی ہے۔ وہ 819گول کیساتھ سب سے زیادہ اسکور کرنے والے بین الاقوامی کھلاڑی ہیں اور پانچ بار چیمپئنز لیگ کا فاتح ہیں۔ فٹبال اسٹار نے ابھی تک اس رپورٹ کی تصدیق نہیں کی ہے ۔ جیسا کہ یہ خبر پھیل گئی کہ رونالڈو کو النصر کیلئے کھیلنے کی پیشکش موصول ہو سکتی ہے۔

ان کی فٹ بال مینیجر فرنینڈو سانتوس کے ساتھ جھڑپ کی بھی اطلاعات ہیں۔ 2022فیفا ورلڈ کپ کیلئے جنوبی کوریا کے خلاف ٹیم کے آخری گروپ مرحلے کے کھیل کے بعد رونالڈو غصے میں آ گئے تھے ۔ جنوبی کوریا نے جمعہ کو پرتگال کو 2-1سے شکست دی۔ گزشتہ ماہ رونالڈو کا مانچسٹر یونائیٹڈ کے ساتھ معاہدہ اس وقت ختم ہو گیا جب فٹبال اسٹار نے پیئرز مورگن کو انٹرویو میں کلب پر کھل کر تنقید کی تھی۔

Related posts

ممبئی میں ’’جشن ہندوستان‘‘کا 21واں عالمی مشاعرہ کل

www.samajnews.in

بجلی سبسڈی گھوٹالہ: اجے ماکن، ہارون یوسف اورنریندرناتھ نےلیفٹیننٹ گورنر سے کی ملاقات

www.samajnews.in

عالمہ ڈاکٹر نوہیرا شیخ اور شرمیلا ریڈی کی حیدر آباد میں ملاقات، تلنگانہ اسمبلی الیکشن میں پارٹیوں کے اتحاد کے قواعد

www.samajnews.in